reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Dorčák

Pavol Dorčák

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj, ja som Pali, ak sa ti páči môj blog, moje myšlienky, tak som rád, a budem rád aj keď mi napíšeš hocijaký komentár, kritika mi nevadí, ba za ňu budem aj vďačný, neviem veľmi dobre písať, preto ak sa ti niečo nepáči alebo niečomu nechápeš tak je to mojím písaním, takže kľudne to komentuj, kritizuj, mne to len pomôže. Som otvorený a úprimný človek, nikdy nesúdim, nikdy neubližujem, dodržujem 3 jednoduché zásady - byť pravdivý, súcitný, a vydržať-*( byť znášanlivý ). Neriešim materiálne veci, ani ma nezajímajú, nezaujímajú ma ani všetky problémy sveta. Zaujímajú ma ľudia, zvieratká, príroda, hudba, filozofia, umenie a duchovno. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Pomocná ruka

Pavol Dorčák

Pomocná ruka

Občas sa z pomocnej ruky vykľuje láska :)

  • 6. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 156x
  • 0
Srdce Bojovníka

Pavol Dorčák

Srdce Bojovníka

Každý človek na tejto zemi je výnimočný, a to vďaka tomu že nikto nieje rovnaký, každý má svoju slobodnú vôľu a vďaka nej sa môže nezávisle rozhodnúť kým chce byť. No nech už sa rozhodneme byť kýmkoľvek, najdôležitejšie je podľa mňa či sme dobrý alebo zlý.Samozrejme ak viete ktoré hodnoty definujú dobrého človeka a chcete byť dobrý človek tak sa tých hodnôt budete držať, ale okrem toho máme rôzne typy ľudí. Rozhodol som sa, že jeden konkrétny typ Vám opíšem svojimi slovami, a to práve bojovníka.

  • 6. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 319x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu